پروپوزال تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر اعتماد مشتریان شعب بانک ملت در شهر مشهد
قیمت اصلی 89,900تومان بود.59,900تومانقیمت فعلی 59,900تومان است.
لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت فعال می شود، در صورت بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید!
توضیحات تکمیلی
فرمت | پروپوزال |
---|---|
تعداد صفحات | 11 |
منابع | دارد |
رشته تحصیلی | مدیریت |
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
نویسنده | تحریریه دانشفا |
وضعیت | A |
در این پست از وب سایت دانشفا یک نمونه پروپوزال مربوط به پروپوزال رشته مدیریت را برای کاربران عزیز آماده دانلود نموده ابم.
کیفیت خدمات و اعتماد مشتریان
در سایت پارس مدیر در ارتباط با کیفیت خدمات مطالب زیر ارائه شده است.
کیفیت خدمات (Service Quality) فاصله میان ادراک مشتری از خدمت دریافت شده با انتظارات وی از دریافت آن خدمت میباشد. از آنجا که تقریباً کلیه سازمانهای امروزی نیازمند رقابت در عرصههای مختلف از جمله خدمات هستند، ارایه خدمات با کیفیت در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از اهمیت قابل ملاحظهای برخوردار است.
سازمانها و شرکتها جهت بقاء و موفقیت در بازارهای رقابتی، ناگزیرند خدمات با کیفیتی به مشتریان ارایه کنند. تجربه نشان داده که بهبود درخدمات دریافتی توسط مشتری از دلایل افزایش سودآوری در شرکتها است. شرکتهایی که ارایهکننده خدماتی فراتر از انتظارات مشتریان خود هستند، اغلب ازمشتریان وفادارتری برخوردارند.
در سایت آراد برندینگ در خصوص اعتماد مشتریان مطالب زیر آمده است.
امروزه اعتماد یکی از عوامل پیشبرد زندگی بشر است و عملکرد آن به این صورت است که اعتماد نکردن می تواند ما را از خطرات دور نگه دارد و اعتماد کردن میتواند روابط ما را آسان کند. اعتماد در عرصه های اقتصادی، قوی ترین عامل انجام خرید و فروش ها می باشد، می توان گفت این اعتماد است که انجام تجارت را آسان می کند. فروشند نیاز دارد که مشتری به او اعتماد کند و حسن نیت او را باور کند تا این اعتماد، بتواند سودآوری به همراه داشته باشد و در نهایت فروشنده را به اهدافش برساند. لازم به ذکر است اعتماد مشتری ناشی از رضایت مشتری است، این رضایت است که بعد از مدتی اعتماد را از طرف مشتری نسبت به فروشنده ایجاد می کند.
اعتماد مشتری مهم ترین اصل در یک تجارت می باشد و باعث می شود مشتری برای ما وفادار محسوب شود و مشتری وفادار هم سرمایه اصلی شرکت می باشد. این اعتماد باعث واکنش فوری در افراد می شود و کمک می کند به آن سازمان یا شرکت که بدون مشکل عمل کنند. در نظر داشته باشید که جلب اعتماد هر مشتری نسبت به خودتان کلید موفقیت در هر تجارتی می باشد.
مطالب مندرج در فایل پروپوزال تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر اعتماد مشتریان شعب بانک ملت در شهر مشهد
در این فایل پروپوزال، موضوعات زیر در 11 صفحه به طور کامل و دقیق، مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است.
- بيان مسأله (تشريح ابعاد، حدود مسأله، معرفي دقيق مسأله، بيان جنبههاي مجهول و مبهم و متغيرهاي مربوط به پرسشهاي تحقيق، منظور تحقيق)
- سوابق مربوط (پیشینه تحقیق در ایران و جهان)
- فرضیه های پژوهش
- اهداف تحقيق (شامل اهداف علمي1،كاربردي2 و ضرورتهاي3 خاص انجام تحقيق)
- تعریف عملیاتی متغیرها
- کیفیت خدمات
- شرایط عاطفی کارکنان
- روش كار
- نوع روش تحقیق
- روش گردآوري اطلاعات (ميداني، كتابخانهاي و غيره )
- ابزار گردآوري اطلاعات
- روش تجزيه و تحليل اطلاعات
- منابع
- ما در وب سایت دانشفا برای کیفیت کار اهمیت بسیار زیادی قائل هستیم و کیفیت فایل های و پروژه های ارایه شده تضمینی است.
- تیم دانشفا حیطه ها و حوزه های مختلف را بررسی و اقدام به نگارش و انتشار تحقیق، پاورپوینت و مقاله مرتبط می نماید و بسیاری از موضوعات برای اولین بار و در سال جاری منتشر شده است و در سطح اینترنت مشابهی ندارد.
- ما در هنگام نگارش مطالب به بررسی و تحلیل تمام جنبه های موضوع می پردازیم در حالیکه در تعداد زیادی از وب سایت های مشابه بسیاری از موضوعات به صورت کامل بررسی نشده و کارهای ارایه شده ناقص است.
- ما در دانشفا برای نگارش و انجام کارها از جدیدترین و باکیفیت ترین مطالب و زیباترین عکس ها و فونت ها استفاده می نماییم.
- ما همواره سعی می نماییم در تهیه مطالب از معتبرترین منابع مرتبط با موضوع استفاده نماییم و آن را در پایان کار ذکر نماییم.
- همچنین همواره سعی می کنیم پاورپوینت ها، تحقیق ها، مقاله ها و … را فهرست بندی نموده و فهرست مطالب را در آن ها درج کنیم که این موضوع در 90 درصد کارها رعایت شده است.
Reviews