چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی(تعامل روابط عمومی و رسانه)
30,000تومان
لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت فعال می شود، در صورت بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید!
توضیحات تکمیلی
رشته تحصیلی | بازاریابی, علوم اجتماعی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی |
تعداد اسلاید | 44 |
قیمت | 30000 |
کد پروژه | PP177 |
گر چه مدیریت و روابط عمومی، هر دو ریشه در تاریخ اجتماعی بشر دارند اما آنچه اکنون به نام دانش مدیریت و روابط عمومی مطرح است، به قرن بیستم بازمی گردد. روابط عمومي و رسانه به هر شكل و شمايلي كه تصور شوند، به معناي خاص خود از پديده هاي جامعه پيشرفته امروز- كه به تعبيري توسعه يافته و صنعتي نيز ناميده مي شود- هستند و هر دو نيز تاريخچه اي كم و بيش مشابه دارند، به اين صورت كه منشاء آنها به انقلاب صنعتي، رنسانس و به تبع آن توسعه شهرنشيني و تبديل تدريجي جوامع سنتي به مدرن باز می گردد. روابط عمومي ها براي اطلاع رساني و ارتباط با مشتريان، مخاطبان و افكار عمومي به ابزارهايي نياز دارند كه مهمترين شان انواع رسانه ها هستند و رسانه ها نيز براي تغذيه مخاطبان خود، به خوراك هاي گوناگون اطلاع رساني محتاجند كه دست كم بخشي از تازه ترين و جذابترين آنها توسط روابط عمومي ها توليد و عرضه مي شود
- ما در وب سایت دانشفا برای کیفیت کار اهمیت بسیار زیادی قائل هستیم و کیفیت فایل های و پروژه های ارایه شده تضمینی است.
- تیم دانشفا حیطه ها و حوزه های مختلف را بررسی و اقدام به نگارش و انتشار تحقیق، پاورپوینت و مقاله مرتبط می نماید و بسیاری از موضوعات برای اولین بار و در سال جاری منتشر شده است و در سطح اینترنت مشابهی ندارد.
- ما در هنگام نگارش مطالب به بررسی و تحلیل تمام جنبه های موضوع می پردازیم در حالیکه در تعداد زیادی از وب سایت های مشابه بسیاری از موضوعات به صورت کامل بررسی نشده و کارهای ارایه شده ناقص است.
- ما در دانشفا برای نگارش و انجام کارها از جدیدترین و باکیفیت ترین مطالب و زیباترین عکس ها و فونت ها استفاده می نماییم.
- ما همواره سعی می نماییم در تهیه مطالب از معتبرترین منابع مرتبط با موضوع استفاده نماییم و آن را در پایان کار ذکر نماییم.
- همچنین همواره سعی می کنیم پاورپوینت ها، تحقیق ها، مقاله ها و … را فهرست بندی نموده و فهرست مطالب را در آن ها درج کنیم که این موضوع در 90 درصد کارها رعایت شده است.
Reviews